Volná pracovní pozice

Jihoměstská majetková a.s., IČ 281 99 081, Praha 4 – Háje, Ocelíkova 672/1, PSČ 149 00, Sídlo společnosti: Tererova 1356/6a, Praha 4 – Chodov

Vypisuje výběrové řízení na pracovní pozice:

 

Stř. údržby zeleně přijme brigádníky na pletí a údržbu trvalkových záhonů na území JM.

Je možná krátko i dlouhodobá spolupráce.

Dotazy a přihlášky  u paní Seifertové  (tel. 733 736 168)

 

 

Provozní technik – správa bytových objektů


Pro posílení našeho týmu hledáme kolegu/kolegyni na pozici provozního technika – správa bytových objektů.

Náplň práce:

kontrolní činnost, řízení a údržba:

  • kontrola funkčnosti všech zařízení ve spravovaném bytovém domě jako jsou strojovny vzduchotechniky, požární ventilátory, výměníkové stanice, bojlery TUV, přečerpávající stanice atd.
  • kontrola a řízení MaR (měření a regulace) - kontrola a nastavení hodnot, funkčnost, alarmy a jejich následné řešení a odstranění...
  • kontrola a řízení ACS (přístupový systém) - správa a zadávání přístupů, kontrola funkčnosti, evidence čipů, přidělování nových čipů
  • kontrola a řízení EPS (v průběhu pracovní doby) - kontrola stavu (poruchy a alarmy)
  • kontrola a řízení ERO – požárních sirén
  • kontrola CCTV – kamerových systémů a spolupráce s ostrahou
  • kontrola a řízení SHZ a DA – Diesel agregátu

ostatní činnost:

  • tvorba provozních dokumentů – tabulek, návodů a jejich aktualizace dle platných norem a vyhlášek, vedení provozního deníku
  • odečty energií a zajišťování revizí dle platných právních norem
  • zajištění provozuschopnost objektu
  • kontrola stavu spravovaného bytového domu – vizuální kontrola celého domu a jeho částí, zejména pláště

Požadujeme:

Vzdělání: SŠ vzdělání s maturitou stavebního, popř. jiného technického směru.

Praxe:

Praxe v oblasti správy nemovitostí či podobného oboru.
Zkušenosti se správou nemovitostí pro územně samosprávný celek (zejm. městská část hl. m. Prahy) velkou výhodou.

Dále požadujeme:

Nadstandardní uživatelská znalost práce s MS Office, zejména Excel.
Velmi dobré organizační a komunikační schopnosti.
Samostatnost, spolehlivost, důslednost a pečlivost.

Co nabízíme:

  • Samostatnou práci v příjemném kolektivu.
  • Práci na HPP, termín nástupu optimálně v prosinci 2018 nebo dohodou.
  • Motivující ohodnocení na základě Vašich znalostí a dovedností.
  • Vybavení kancelářskou technikou (mobilní telefon a notebook).
  • Čtvrtletní prémie dle odvedené práce.

Další benefity:

  • 25 dnů dovolené, čaj a kávu na pracovišti, stravenky a 3 dny zdravotního volna (sick days).

Pokud Vás nabídka oslovila, pošlete prosím své CV na emailovou adresu simku@jihomestska.cz.

Děkujeme a těšíme se na případnou spolupráci.

 

 

Provozní technik správy nemovitých věcí


Požadujeme:

Vzdělání: SŠ vzdělání s maturitou stavebního, popř. jiného technického směru.

Praxe:

  • V oblasti správy nemovitostí – nebytových objektů, minimálně alespoň 3 roky.
  • Zkušenosti se správou nemovitostí pro územně samosprávný celek (zejm. městská část hl. m. Prahy) výhodou.
  • nalost přípravy podkladů z technického hlediska pro zadávací řízení veřejného zadavatele (poptávkové listy apod.).
  • Zkušenosti s technicko-ekonomickými činnostmi (sestavování finančních plánů oprav, investic, rozborů hospodaření apod.).
  • Velmi dobré organizační a komunikační schopnosti.
  • Řidičské oprávnění sk. B.
  • Nadstandardní uživatelská znalost práce s MS Office. Znalost práce se SW iDES pro správu nemovitostí výhodou.

Náplň práce:

  • zajišťování realizace akcí investičních, provozní údržby a běžných oprav určených objektů, - zajišťování provozu spravovaných nemovitostí anebo jejich částí v souladu s účelem, ke kterému jsou určeny,
  • organizace technických prohlídek spravovaných nemovitých věcí,
  • na základě výsledku technických prohlídek připravovat a zpracovávat návrh jmenovitých akcí a návrh finančního plánu na následující rok, na základě pokynů a v termínech uložených vlastníkem nemovitostí Městskou částí Praha 11.
  • zajišťování provozních revizí technických zařízení a odborných posudků spravovaných objektů dle příslušných norem a předpisů státního odborného dozoru,
  • sledování plnění plánu jmenovitých oprav a oprav, účast na pravidelných kontrolních dnech a spolupráce v této oblasti Odborem správy majetku Úřadu městské části Praha 11,
  • příprava a zpracování podkladů pro návrh finančního plánu na následující rok, sledování a kontrola plnění schváleného finančního plánu,

Nabízíme:

  • Práce na HPP, termín nástupu optimálně od v lednu 2019 nebo dohodou.
  • Nástupní plat 30 tis. Kč hrubého.
  • Pět týdnů dovolené (plus 3 dny zdravotního volna), stravenky, čtvrtletní prémie.
  • Zázemí stabilní akciové společnosti.
  • Místo výkonu práce Praha 11.

Pokud Vás nabídka oslovila, pošlete prosím své CV na emailovou adresu simku@jihomestska.cz.

Děkujeme a těšíme se na případnou spolupráci.

 

 

Účetní pro VHČ (vedlejší hospodářskou činnost společnosti) a SVJ (Společenství vlastníků jednotek)


Pro posílení našeho týmu hledáme kolegu/kolegyni na pozici účetní pro VHČ a SVJ.
Náplň práce:
  • vedení účetnictví VHČ MČ Praha 11 – bytový fond
  • vedení účetnictví SVJ
  • sledování a kontrola plnění finančního plánu VHČ
  • měsíční závěrky účetnictví VHČ, roční inventarizace pohledávkových a závazkových účtů
  • zpracování mezd nebo DPP statutárních orgánů SVJ
  • zpracování daňového přiznání SVJ (DPPO) a dalšího výkaznictví
  • spolupráce s techniky, evidencí a předpisem nájmů a SVJ a MČ

Požadujeme:

  • SŠ vzdělání s maturitou, ideálně ekonomického směru
  • Požadujeme praxi v oblasti správy nemovitostí, optimálně bytových domů.
  • Znalost aktuálních účetních předpisů a daňové problematiky.
  • Zkušenosti s vedením účetnictví městských částí, vč. evidence PAP (pomocný analytický přehled).
  • Zkušenosti s vedením účetnictví SVJ.
  • Zkušenosti se správou nemovitostí pro územně samosprávný celek (zejm. městská část hl. m. Prahy) výhodou.
  • Velmi dobré organizační a komunikační schopnosti.
  • Samostatnost, spolehlivost, důslednost a pečlivost.
  • Nadstandardní uživatelská znalost práce s MS Office.
  • Znalost práce se SW iDES pro správu nemovitostí výhodou.
  • Znalost práce se SW Účto a Form pro evidenci mezd a daní výhodou.

Co nabízíme:

  • Práce na HPP, termín nástupu optimálně od 1. června 2018 nebo dohodou.
  • Velmi dobré mzdové ohodnocení včetně čtvrtletních prémií.
  • 5 týdnů dovolené (plus 3 dny zdravotního volna), stravenky, vybavení kancelářskou technikou
  • Zázemí stabilní akciové společnosti.
  • Místo výkonu práce Praha 11.

Pokud Vás nabídka oslovila, pošlete prosím své CV na emailovou adresu simku@jihomestska.cz.

Děkujeme a těšíme se na případnou spolupráci.